.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمداد مادر کوه نورد تنکابنی از مدیر عامل هلال احمر

به گزارش شمال نیوز از تنکابن،در پی اعلام خبر خانواده قنبر هراتی مبنی بر مفقود شدن فرزندشان بنام «مصطفی» که 9 روز قبل منزلش به قصد کوه پیمایی در ارتفاعات دریاسر ترک و علی رغم گذشت چند روز متاسفانه هیچ خبری از نامبرده در دست نیست ،مراتب پس از سه روز بی خبری از وی ، کتبا توسط فرمانداری ویژه شهرستان به ریاست جمعیت هلال احمر تنکابن اعلام گردید و هلال احمر تنها با اعزام یک اکیپ پیاده ،برخی از مناطق را طی یک روزجستجو نمود که این امر نتیجه بخش نبود. پس از ابراز برخی گمانه زنی ها مبنی بر دیده شدن وی در منطقه «هرتنگ»از ارتفاعات دو هزار تنکابن که با حضور برخی از افراد خانواده وی در محل مذکور همراه شد ،صحت خبر مورد تائید قرار نگرفت .
متاسفانه با پخش شدن این خبر غیر موثق ، رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن بلادرنگ مراتب پیدا شدن مصطفی را به مقامات ذیربط خود در جمعیت اطلاع رسانی نموده و بدین ترتیب ،عملیات جستجو توسط هلال احمر متوقف شد.
مهربان شیخ محمودی مادر مصطفی در ادامه خبر مفقودی فرزندش گفت: مقامات قضایی در این رابطه به رد یابی ارتباط تلفن همراه نامبرده پرداختند و با توجه به خاموش شدن تلفن نامبرده ،تلاش براي یافتن مکان مصطفی از سوی این مقامات قضایی ادامه دارد.
وی افزود: از مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان انتظار دارم تا ضمن رسیدگی به چگونگی توقف عملیات جستجو ،دستور مجدد را برای ادامه عملیات جستجو صادر نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید 30 تير 1391
جای خنجری خالی اگر بود شخصاً در منطقه حضور می یافت انشااله صحیح و سالم پیدا می شود
kowsar 1 مرداد 1391
لطفا خبر جدیدی از مصطفی رو رو سایت بزارید.خواهشا پیگیری کنید تا شاید به این خاطر کسی کاری کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.